sobota, 16 listopada 2013

Temat skupienia: Przebaczenie i pojednanie uzdrowieniem mojego życia

Skupienie w Częstochowie 15-17 listopada 2013 r. dla animatorów, członków WKC i wszystkich chętnych. Z Zielonej Góry udział wzięły: Małgosia, Tereska, Marysia, Ewa
Przebaczenie i pojednanie uzdrowieniem mojego życia.
- Pan Bóg zaczyna uzdrowienie i przywrócenie godności od osoby skrzywdzonej
- Pogłębienie procesu pojednania, to nieraz bardzo długi proces, ale ważne jest, aby  były szanowane zasady: prawdy, godności i szacunku.
- Proces uzdrowienia zaczyna się wtedy  kiedy osoba skrzywdzona może mówić o swoich przeżyciach i złych emocjach.
- Są nieraz sytuacje i zranienia, gdzie nie wystarczy słowo przepraszam, gdyż trzeba o wyrządzonej krzywdzie rozmawiać i poznać jak było naprawdę.
- Osoba skrzywdzona może przebaczyć swojemu winowajcy wyrządzoną krzywdę, ale by nastąpiło pojednanie, to muszą chcieć obie strony, nieraz trzeba dużo czasu, aby doszło do prawdziwego przebaczenia i pojednania.
My na siłę nie uleczymy drugiej osoby, to może tylko Bóg, dlatego trzeba się o to modlić i prosić o uleczenie, by ta osoba była zdolna do przebaczenia.
Uczestniczka rekolekcji
ks. Dawid Wróblewski i ks. Damian Siwicki (CPPS)
Święty bunt w świetle wiary i pojednania
Święty bunt ma być twórczy w niektórych przypadkach jest potrzebny, gdyż prowokuje do myślenia i zastanowienia się w danej sytuacji.
Pozytywny bunt jest potrzebny dlatego, że trzeba interweniować kiedy ktoś wyrządza jakąś krzywdę bliźniemu. Nie można być osobą obojętną w takiej sytuacji - zło dobrem zwyciężaj
Uczestniczka rekolekcji  

Wstąpienie do Wspólnoty Krwi Chrystusa
List do Jezusa na wstąpienie do WKC:
Witam Cię Mój Kochany Najdroższy Przyjacielu!
            Chcę Ci podziękować za Wspólnotę Krwi Chrystusa, do której mnie przyprowadziłeś. Chciałam również bardzo mocno Ci podziękować za moje życie, moją rodzinę i moich kochanych rodziców, którzy odeszli już do Ciebie. Jezu chcę Ci również powiedzieć, że Jesteś moim Najlepszym Przyjacielem jakiego znam, do którego mogę się zwrócić o każdej porze dnia i nocy, i nigdy mnie nie zostawiasz samej w trudnych sytuacjach.  Dziękuję za wszystkie otrzymane łaski, którymi mnie hojnie obdarzasz i Twoją opiekę każdego dnia, za Twoje przebaczenie i miłość.
          Przepraszam Cię za wszystkie moje upadki, grzechy, słabości, które mi nieustannie towarzyszą i nie pozwalają być taką, jak Ty byś chciał Jezu mnie widzieć, ale ciągle staram się i próbuję przemieniać moje życie, by wzrastać, do coraz to lepszej doskonałości w wierze
i miłości do Ciebie Panie Jezu, by spotkać się z Tobą twarzą w twarz w Twoim Królestwie.
            Proszę Cię Jezu prowadź mnie dalej  tą drogą, którą dla mnie przygotowałeś, bym nigdy nie odstępowała od Ciebie. Chcę przejść przez resztę mojego życia razem z Tobą, bo tylko przy Tobie jestem bezpieczna. W Twojej obecności nie zgubię się, gdzie ciągle trzeba wybierać i walczyć ze złem. Proszę o Twoje Światło i dary Ducha Świętego, by nadszedł ten upragniony dzień, kiedy już będę gotowa wstąpić do Wspólnoty Krwi Chrystusa.
Kocham Cię Jezu
                                                                                                                                    Teresa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz