sobota, 16 listopada 2013

Temat III ab - Modlitwa o przebaczenie - skupienie

  • Boże Miłosierny żałuję szczerze z głębi mojego serca za wszystkie moje grzechy. 
  • Panie mój pokornie proszę przebacz mi brak wiary i nadziei
  • Ojcze Niebieski przebacz mi brak miłości braterskiej, która spowodowała niepokój i sprowokowała innych do sporów.
  • Panie Boże przebacz mi wszelką nienawiść, gniew i zawiść.  
  • Jezu uzdrów zranione i udręczone serce i ugaś mój niepokój.
  • Chryste Ty znasz moje trudne sprawy, ulecz mnie od złych wspomnień, które czynią mnie niezdolnym do przebaczenia.
  • Boże obdarz mnie łaską prawdziwej miłości bliźniego.
  • Twoja Krew przelana na krzyżu niech umacnia oczyszcza i daje mądrość przebaczenia.
  • O Jezu przez Zmartwychwstanie Twoje zlej najobfitsze błogosławieństwo i daj sprawiedliwym wytrwałość, a grzesznikom nawrócenie.  
  • Niewypowiedziana Dobroci przemów do mnie i wlej swoją miłość w głębię mojego serca.

    Amen

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz