niedziela, 14 kwietnia 2013

Jeśli mnie będziesz szukał z całego serca, znajdziesz Mnie

Jeśli mnie będziesz szukał z całego serca, znajdziesz Mnie
Kurs Filip, 08-10.03.2013. Częstochowa

            Cały ten czas na rekolekcjach - Kursie był większym zbliżeniem mnie do Pana Boga, każde rekolekcje są tego dowodem.
            W liście do Boga „Moja córko”, wybrałam fragment „Jeśli mnie będziesz szukał z całego serca, znajdziesz mnie – to pewne” (Pwt 4, 29) Jezus wciąż mnie zaprasza.
            Wspomnę, że sam wyjazd nie był łatwy. Pracuję w grupie i musiałam prosić koleżanki o zgodę. Powiedziałam im, gdzie jadę i opowiedziałam koleżanką z pracy o swojej Wspólnocie, a wcześniej było mi trudno o tym mówić. Pokonałam swój lęk. Opowiedziałam także o cotygodniowych spotkaniach w tym o rozważaniu Ewangelii. Jedna z koleżanek poprosiła o  książkę „Żyć Ewangelią”.
            Rekolekcje umocniły mnie. Czułam, że jest na tych rekolekcjach Duch Święty. Prowadzący ten Kurs robili, to bardzo dobrze, z dużym zaangażowaniem, z miłością do Słowa Bożego, wszystko było oparte, popierane cytatami z Ewangelii.
            Jestem wdzięczna Panu Bogu i Prowadzącym za ten piękny czas, za odczuwalną Bożą bliskość, za umocnienie. Dziękuję.
Błogosławiona Krew Jezusowa!
G.S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz