niedziela, 19 maja 2013

Zesłanie Ducha Świętego

Niech zstąpi Duch Twój i odnowi ziemię 

"Pokój wam!" (J 20,19)
"Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja was posyłam".(J 20,22)
 "Weźmijcie Ducha Świętego!" (J 20,22)

Ewangelia na Niedzielę Zesłania Ducha Świętego: J 20,19-23
19 Wieczorem owego pierwszego dnia tygodnia, tam gdzie przebywali uczniowie, gdy drzwi były zamknięte z obawy przed Żydami, przyszedł Jezus, stanął pośrodku i rzekł do nich: "Pokój wam!" 20 A to powiedziawszy, pokazał im ręce i bok. Uradowali się zatem uczniowie ujrzawszy Pana. 21 A Jezus znowu rzekł do nich: "Pokój wam! Jak Ojciec Mnie posłał, tak i Ja was posyłam". 22 Po tych słowach tchnął na nich i powiedział im: "Weźmijcie Ducha Świętego! 23 Którym odpuścicie grzechy, są im odpuszczone, a którym zatrzymacie, są im zatrzymane".
Na dzisiejszą uroczystość Zesłania Ducha Świętego:  
 Lectio Divina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz