piątek, 31 maja 2013

Gorliwość, motywacja, pasja - we Wspólnocie

Skupienie w Zielonej Górze
Temat: Gorliwość, motywacja, pasja. 
Poprowadził ks. Dawid Wróblewski
Życie lepsze niż dobre.
Anim.Podregionu i Ks. Moderator Podregionu
Jezus miał taką pasję, że nie zrażał się nawet śmiercią.
Pasja prowadzi mnie do rozwoju, rozwija i daje satysfakcję. Ale też inni przez moją pasję są szczęśliwsi, czują się pełni szczęśliwi. Jak mam swoją pasję, to mam do niej chęć i siły.
Taka pasja jest dla mnie obrazem od Pana Boga, to jest jak z talentami, aby ją rozwijać.
Mam być człowiekiem radosnym, spełnionym. Jak ja wpływam na innych.
Pasja staje się motorem do działania i to skutecznym.
Dla pasji paliwem stają się inspiracje, to wszelkiego rodzaju marzenia i motywacje, w to trzeba zaangażować: czas, trudy, kasę.
 We Wspólnocie nie chodzi, aby było nas dużo, ale jak ja przeżywam obecność we Wspólnocie

WKC z Sulechowa

 

 
Podsumowanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz