piątek, 16 listopada 2012

Skupienie w Domu Misyjnym św. Kaspra

Na skupienie formacyjne z Zielonej Góry do Częstochowy pojechało nas 10 osób.

Kaplica św. Kaspra w Domu Misyjnym w Częstochowie

Jolanta U. z Zielonej Gory

ks. Dawid Wróblewski, CPPS




 
ks. Damian Siwicki, CPPS







































Pytania do refleksji Łk 4, 16-30; J 4,1-45
-  czy doświadczyłem w swoim życiu żywego Boga, który kocha mnie całego ze wszystkimi moimi słabościami i zaletami, jest blisko mnie i wspiera mnie?
-  jak słowa Jezusa z Jego orędzia spełniają się w moim życiu?
-  w czym moje myślenie, spojrzenie na świat, Kościół, ludzi, politykę różni się od Jezusowego?
-  czy mam świadomość, że Bóg wybrał mnie, że jestem przez Niego posłana/y?
-  czy potrafię wskazać zadania, do których wzywa mnie Bóg, a nie ja sam? Co daje mi przekonanie o tym, że to Bóg w taki sposób mnie prowadzi?
-  jak słowo Boże mnie prowadzi w życiu codziennym? Czy nie naginam go do swoich tylko przekonań?
-  czego pragnę? Czy relacja z Bogiem zaspokaja moje potrzeby? Jakie są miejsca we mnie, w moim życiu, gdzie doświadczam jakiegoś braku, cierpienia, ciemności?
-  czy wierzę, że Bóg chce mojego szczęścia, dobra? Czy wierzę, że Bóg mnie wyzwala i chce prowadzić? 
Jakie jest moje zaufanie Mu? Czy wierzę, że On może zaspokoić moje potrzeby i ciągle chce dać mi więcej?  
-  czy inni ludzie patrząc na mnie mają pragnienie doświadczania czegoś podobnego w relacji z Bogiem? Czy proszę Boga o to, bym ciągle doświadczał nowego życia, które On mi daje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz