niedziela, 26 sierpnia 2018

Rekolekcje wakacyjne 2018

Rekolekcje wakacyjne odbyły się w Domu Misyjnym Św. Kaspra w Częstochowie
w dniach 26–30 sierpnia 2018 roku.
Temat: Powołanie do świętości. 
Rekolekcjonista: ks. Daniel Mokwa CPPS

        Pomimo różnych przeciwności udało  mi się pojechać do Częstochowy na rekolekcje (od nas pojechało pięć osób: 3 Tereski, Ela i Czesia). Tematem tych rekolekcji było „Powołanie do świętości” jest to bardzo szeroki temat, ale równocześnie ładnie przekazany przez ks. Daniela Mokwa CPPS bardzo dobrze przyswajalny przez mój umysł i serce.

Najbardziej m.in. przemówiły do mnie i pozostały w mojej pamięci słowa Jezusa, kiedy wyjaśnił z całą prostotą, co to znaczy być świętym w świetle ośmiu błogosławieństw. Istotnym warunkiem postępu jest również rozeznawanie i wychowanie siebie w cierpliwości, ofiarności, gotowości do wyrzeczenia się wszystkiego i całkowitego posłuszeństwa Ewangelii. Matka Boża najpiękniej i najpełniej, jak nikt inny żyła błogosławieństwami Jezusa.


     Ten czas rekolekcji był dla mnie wspaniałym dobrze wykorzystanym czasem, gdzie mogłam ubogacić się duchowo, by pamiętać każdego dnia żeby wzrastać do coraz to większej zażyłości i świętości na wzór Jezusa i Maryi. 
zdjęcia i refleksja: Tereska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz