sobota, 22 kwietnia 2017

Świadectwo – Co dała mi Wspólnota?



Świadectwo – Co dała mi Wspólnota?

  •  Po pierwsze zawsze myślałam, że jestem nawrócona, bo chodzę do kościoła, modlę się, korzystam z sakramentów i że to mój mąż musi się nawrócić, bo akurat on nic z tych rzeczy co wymieniłam.
  • We Wspólnocie (WKC) Krwi Chrystusa dotarło do mnie, że to ja mam się nawracać codziennie, w każdym czasie zawsze mam wybierać dobro
  • Nauczyłam się, że to ja pierwsza mam zaczynać tworzyć z mężem jedność
  • Polubić to co inni lubią, a nie dziwić się dlaczego mąż nie lubi, to co ja lubię, nawet nie przyszło mi do głowy, żeby polubić to co mąż lubi np. oglądnąć mecz ale też zainteresować się tym meczem. Co też się nauczyłam i oglądałam.
  •  Dzięki mojemu nawracaniu, nawrócił się mój mąż, króry wstąpił do WKC, został w niej animatorem. Pogłębiła wiarę moja rodzina.
  • Nauczyłam się rozważać Pismo Św. i żyć Słowem Bożym.
  • Słowo Boże jest dla mnie mądrością, światłem, drogowskazem, jak nie wiem jak mam postąpić, to czynię tak, jak mi mówi Słowo Boże, które wybieramy na spotkaniu po rozważeniu danej Ewangelii.
  • Życie Słowem Bożym daje niesamowite owoce 


Jestem wdzięczna Panu Bogu za tę Wspólnotę Krwi Chrystusa i za Misjonarzy, którzy nas formują.
Barbara 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz