piątek, 12 maja 2017

Odpust Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi - 21 maja 2017

    W sobotę: zakwaterowanie na nocleg i wolny czas na spotkanie z Matką Bożą na Jasnej Górze i osobiste przygotowanie się do Odpustu w dniu 21 maja w Sanktuarium Krwi Chrystusa.
Po przyjeździe do Częstochowy i zakwaterowaniu na nocleg nasze kroki skierowaliśmy do Matki Bożej na Jasnej Górze. Ten sobotni czas wcześniejszego przyjazdu był dla nas przygotowaniem się do Odpustu Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi. Przygotowanie nie tylko duchowe, ale też przygotowanie namiotów. stołów i potraw (częściowo przygotowane w Zielonej Górze): udka z kurczaków, kotlety mielone, suróweczki, kiszone ogóreczki  oraz napoje: kawka i herbatka...
 
Nadszedł wyczekiwany czas ogólnopolskiej uroczystości Odpustu Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi, 
Dom św. Wawrzyńca na terenie Sanktuarium Krwi Chrystusa
Tablica informacyjna o Sanktuarium Krwi Chrystusa
Relikwia Krwi Chrystusa
W Sanktuarium Krwi Chrystusa
Przygotowanie stragannów, aby na czas były gotowe
Kto tylko mógł poszedł na Drogę Krwi Chrystusa, a naszą drogą było przygotować nasze stoisko
Wspólnota Krwi Chrystusa z diecezji Zielonogórsko-Gorzowskiej - czeka na gości /klientów
9:15 – Droga Krwi Chrystusa (Moderator WKC Podregion Zamoyski)

Zapisywanie na msze wieczyste i indywidualne

Ogłoszenia Wspólnoty Krwi Chrystusa, świadectwo.
 Koncert Kwartet Jasnogórski
Kwartet Jasnogórski
11:00 – Msza święta, homilia Moderator Krajowy WKC, śpiew pieśni: Kwartet Jasnogórski
Poczęstunek przy straganach, spotkanie we wspólnocie


 
14:00 – Koncert zespołu WKC Młodych z Warszawy














15:00 – Nabożeństwo Majowe

  Poświęcenie dewocjonalia
     Błogosławieństwo Relikwią Krwi Chrystusa
  Jedziemy do domu, choć chciałoby się jeszcze zostać.




Kochani, czekam na refleksje/wrażanie po odpustowe "Perełki"
basia@odkupieni.pl


Refleksje, wspomnienia z Odpustu Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi

                        “Podziękowanie jest najwspanialszą modlitwą”
Te słowa stały się mottem mojego uczestnictwa w Odpuście Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi. Moje podziękowanie starałam się wyrazić w czynach.  Przywiozłam do Sanktuarium obraz Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi. Obraz został poświęcony i pobłogosławiony przez Misjonarza Krwi Chrystusa.

Wierzę, ze teraz w mojej parafii będzie służył ożywieniu parafialnej Wspólnoty Krwi Chrystusa.
Zrobię wszystko, by obraz ten znalazł swoje miejsce w parafialnym Kościele, by Maryja ofiarowywała nam Jezusa, a kielich w ręku Jej Syna przypominał nam o naszym odkupieniu nie czymś przemijającym, ale Przenajdroższą Krwią Jezusa Chrystusa.
Podczas poczęstunku po Mszy św. służyłam pielgrzymom przygotowywaniem herbaty i kawy i to również było moje dziękczynienie Bogu i Maryi. Radość jaka wypełniała moje serce, była podziękowaniem za wielki dar mojego uczestnictwa w Odpuście Matki i Królowej Przenajdroższej Krwi.
Błogosławiona Krew Jezusowa!
Maria Popek

Wróciłam pełna nadziei i zmobilizowana do codzienności
             Miałam pragnienie wyjazdu na Odpust Matki Bożej Królowej Przenajdroższej Krwi a także pobytu na Jasnej Górze.
            Z tego wyjazdu najbardziej utkwiły mi  myśli wypowiedziane przez Księdza Bogusława,  które wypowiedział w czasie homilii w czasie odpustowej Eucharystii. Ksiądz podzielił się spostrzeżeniem, że aby coś zbudować musi być cegła i zaprawa. Cegła to my – ludzie, a zaprawa  to dobra atmosfera, dobre uczynki. Bez zaprawy nie można nic zbudować.
            Tak odczytałam tę wskazówkę, że trzeba starać się budować dobre relacje wokół siebie, w rodzinie, między ludźmi z którymi się spotykam.
            Wróciłam pełna nadziei i zmobilizowana do codzienności, w której się znajduję. Błogosławiona Krew Jezusowa
                                                                                                          Bogusia z Zielonej Góry

Wszystko, to jest bliskie mojemu sercu
 Był to niezapomniany czas spotkania i wymiany doświadczeń, którym jest dzieło Krwi Chrystusa. Wszystko to jest bliskie mojemu sercu, a także doświadczałam mocy działania Bożego, który daje życie przez swoją Najdroższą Krew.

                                      Czesia ze Szprotawy
Błogosławiona Krew Jezusowa!
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz