niedziela, 15 kwietnia 2018

15-22.04. Tydzień Biblijny

Dzisiejsza niedziela jest Narodowym Dniem Czytania Pisma św. i rozpoczyna w Kościele Tydzień Biblijny. W tym roku zachęcamy do lektury Listu św. Pawła Apostoła do Rzymian.
Gdzie w Kościele/Wspólnocie na pierwszym miejscu jest wierność Pismu Świętemu, tam wszystko jest na takim miejscu, jakie wyznaczył Jezus Chrystus - w mocy Ducha Świętego.

Trzeba się cieszyć się tym, że mamy Słowo Boże i dzielić się tym z innymi. W Biblii jest przecież przepis na życie – zauważa Wioletta Matunin z Katolickiego Stowarzyszenie uBIBLIJNIEni.pl. Mamy różne święta i dlaczego nie świętować obecności Pana Boga pośród nas w Słowie?

Pismo Święte starajmy się czytać każdego dnia i wsłuchujmy się w te słowa, które są pisane do nas (do mnie osobiście). Co one znaczą dla mnie. Co Pan Bóg chce mi dzisiaj powiedzieć? Na co mam w swoim życiu zwrócić uwagę?  Jak mam postąpić? Pismo Święte jest "drogowskazem" nie musimy iść po omacku. Ono nas pokieruje, pouczy i poprowadzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz